poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Zamówienia




~ ULTRA NOWA STRONA Z ZAMÓWIENIAMI! MIŁEJ ZABAWY!

I czekania, hihihi...



1. Gatunek

Jeśli wolicie, abym to ja wymyśliła gatunek, to oczywiście nie ma sprawy. Ale możecie też sami podać czy chcecie, np. horror, romans, komedie itp.


2. Zarys fabuły

Łatwiej zadowolić Czytelnika, gdy wiesz mniej więcej, czego on oczekuje. Wyobraźnia nie zna granic, ale skoro sami nie jesteście pewni, dajcie chociaż jakieś wskazówki: miejsce akcji itp.


3. Paring

Wolałabym wiedzieć jaką postać lub paring, szczególnie was interesuje, dlatego prosiłabym o podanie tej jakże ważnej rzeczy. Dość popularnymi na tym blogu parami są: Levi x Agusia, Levi x Petra, Levi x OC - ogólnie nasz kochany Kapral cenni się największym braniem xD


4. Tytuł

Może być, ale nie musi.



UWAGA!
Nie piszę yuri ani yaoi (jestem w tym za kiepska, wybaczcie), coś z takim podtekstem w trakcie jakiegoś one-shot'a mogę zrobić, np. Eren x Mikasa, a w tle, gdzieś nawiązanie do Armin x Jean. Tylko tyle mogę uczynić T_T Jeśli macie życzenie na dłuższe opowiadania, to wystarczy o tym napomknąć w komentarzu. Myślę, że to by było na tyle, więc... Zamawiajcie i bawcie się dobrze ;)



2 komentarze:

  1. Tu się zamawia tak? ;-;
    Mhm wymyśliłam w sumie to nic takiego, ale jakiś taki one shot z Mikasą x Arminem kiedy byli jeszcze dziećmi. Jeżeli chodzi o gatunek to myślę że komedia jakiś tam zarys romansu ( niby to dzieci,ale wiesz o co chodzi coś słit? :D ) Najlepiej, aby było to jeszcze przed wprowadzeniem się tytanów do miasta.. W sumie fajnie by było gdyby był tam też Eren.
    A do tytułów kompletnie nie mam głowy ;-; przepraszam~
    Pogmatwałam chyba, no ale mam nadzieję, że zrozumiesz :p :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Patrzy na tytuł*
      Chyba tak~
      Jeszcze nie spotkałam się z twierdzeniem, że Tytani się do miasta wprowadzili, ale to poniekąd brzmi świetnie xD

      Usuń