piątek, 8 lipca 2016

Zamówienia ~ Tymczasowo Zamknięte




UWAGA! UWAGA!


Na stronie z zamówieniami było trochę (bardzo) za duuuuużo komentarzy, przez co szukanie nowych i orientowanie się, które zrealizowałam życzenia, a które nie, stało się dość uciążliwe. Dlatego usunęłam ją tymczasowo (zamknęłam lub jakie tam określenie wolicie), ale spokojnie! Spisałam sobie komentarze, więc dobrze wiem, co w nich było i o nic nie musicie się martwić. Jak tylko zrealizuje obecne zamówienia, stworze nową stronę, gdzie będziecie mogli (znowu) pisać, co byście chcieli, żebym napisała. Wszyscy rozumieją? Mam nadzieję... Prosiłabym, jeżeli będą jakieś pytania, żeby nie zostawiać pod tym postem komentarzy. Możecie skontaktować się ze mną przez fb, wattpada, a jak komuś dalej nie pasuję, to za chwilę podam swój e-mail na poczcie. To tyle z mojej strony.
Życzę udanych wakacji ^^ Ja niedawno (dzisiaj) wróciłam z dość dalekiego wyjazdu i jak tylko dojdę do siebie (głównie psychicznie), to natychmiast ruszam z pisaniem, więc jak ktoś siedzi w domu, to będzie miał co robić (czytać!!!).
Miłego ;)


e-mail - piorun15648@wp.pl


1 komentarz: