niedziela, 1 maja 2016

Miiiiiikuś~




Kto ma dzisiaj urodziny? Mika!
Jako jeden z moich ulubieńców, zasłużył na specjalne wyróżnienia.
(A czemu by nie ^^)






Przyznam szczerze, że ta informacja mnie trochę zaskoczyła i z tego powodu nie ma tutaj żadnego fajnego dodatku :/
(Następnym razem ^^)
Zamiast tego...
Kilka ciekawostek na temat naszego wampirka!
(O, na mnie też tak mówią! xD)





~ Shindo to jego prawdziwe nazwisko
~ Ma grupę krwi 0, a także 173 cm wzrostu
~ Mikaela to od łacińskiego nazwa, która oznacza "dar od Boga"
~ Jego ojciec był Rosjaninem, a matka Japonką (czego my się dowiadujemy ;_;)





~ Jest jednym z pierwszych zaprojektowanych bohaterów wraz z Yuichiro i Guren'em
~ W sondażu popularności, Mika zdobył 1. miejsce (jestem z niego dumna ^^)
~ Według fanbook:
* Broń: First Class Armament
* Zainteresowania: Co robi teraz Yu / Dlaczego Ferid jest zawsze uśmiechnięty (teraz pamiętajcie, że zainteresowania mogą być różne xD)
* Ulubiona potrawa: Krew. Przeważające pragnienie krwi. (Nie można już jeść curry) [ciekawe dlaczego ;_;]






Meow xD










To tyle Moi Drodzy. Do zobaczenia później ;**


4 komentarze:

  1. Fanka a nie zna urodzin swojego 'idola' *dramatyczna poza' zawiodłam się na Tobie!
    Wampirek? Na mnie mówią truposz i mumia xD
    http://orig02.deviantart.net/f357/f/2013/234/a/d/hetalia_disney_moviebits__and_reader__4_by_sampea-d6ja8bs.jpg Rusiak?
    Dawno nie pisałam to chociaż tyle dam... I am a monster @_@
    Pozdrowionka dla Agusi i Miki!
    Kira~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fanka? On chyba jest moim jak już xD To samo tyczy się Leviego xD Bo ich jest dużo! Pamiętaj daty urodzin wszystkich swoich mężów, jak ledwo kojarzysz, kiedy twoi znajomi je mają >.<
      Twój link powiedział mi ,,Ooops'' ;_;
      A może klops xD
      I'm so crazy xD
      Dziękuję i nawzajem ;)

      Usuń
  2. Widzę, że nie tylko ja lubię Owari no seraph choć mój ulubieniec to Guren ( czytało się po angielsku light novel z nim w roli głównej i na ten temat lekko oszalała :D Happy birthday Mika <3 Wiem, jestem spóźniona :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owari no seraph to jedno z nielicznych anime, gdzie lubię więcej niż jedną/dwie postaci ^^ Oczywiście, Mika pierwszy, ale Yuu, Guren i Shinya! Jak ich można nie lubić? xD
      Lepiej późno niż wcale ;)

      Usuń