sobota, 6 lutego 2016

Kilka Poważnych Zmian




Tak! Widzieliście już? Skoro tu jesteście, to pewnie tak, ale... z grubsza. Wczoraj zaczęłam - a dzisiaj rano skończyłam - pracę nad ułatwieniem wybierania sobie opowiadania. Czy to nie fajne? Macie dwa-trzy zdania streszczające historię, podany paring, gatunek i czy jakiś z one-shot'ów, jestem w stanie kontynuować. Na dodatek (dokładnie przed chwilą) utworzyłam fanpage'a na facebook'u. Jak to mówią: ,,ten kogo nie ma na facebooku - nie istnieje". Ułatwi to też wiele rzeczy - będziemy w stałym kontakcie, wszystkie informacje związane z kolejnym wypuszczanym postem,zostaną tam umieszczone, na dodatek możemy prowadzić dyskusje ^^ Od dłuższego czasu się nad tym zastanawiałam i teraz (jak widzicie) w końcu to zrobiłam! Po prawej stronie bloga ----->
Jest link przekierowujący, ale tutaj na dole też dodam, żeby nie było ;)
Naprawdę polecam.
Do zobaczenia później ;D

Fanpage










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz