sobota, 6 lutego 2016

Eren






Wiele rzeczy można udawać bądź zastąpić, ale z pocałunkiem jest już trudniej. Mimo to, Mikasie się udało.

Paring: Eren x Mikasa
Gatunek: Romans, Komedia
Uwagi: One-shot
Stan: Zakończone

,,Prawdziwe pocałunki smakują najlepiej''




Z TAKIEJ strony, to nawet ja ich nie znałam. 50 twarzy Erena.

Paring: Eren x Petra
Gatunek: Komedia, Romans
Uwagi: One-shot
Stan: Zakończone

,,To nie ja, to nie ty''





Nasze pragnienia i marzenia potrafią być tak silne, że zaczynają się nam ukazywać, jednakże na różne sposoby.

Paring: Eren x Mikasa
Gatunek: Dramat, Romans, Psychologiczny
Uwagi: One-shot
Stan: Zakończone

,,Nadchodzi zima''





Teatr to piękne miejsce, w którym rozgrywają się równie wspaniałe przedstawienia. Szkolne widowisko może być równie pasjonujące i wciągające przy dobrej współpracy.

Paring: Eren x Petra
Gatunek: Romans, Komedia, Szkolne życie
Uwagi: One-shot
Stan: Zakończone

,,Tytan w przedstawieniu''





Ty i Rosa - która to która? Dla zwykłych ludzi nie ma to znaczenia. A dla niego?

Paring: Eren x Czytelnik
Gatunek: Romans, Dramat, Horror, Psychologiczny
Uwagi: One-shot
Stan: Zakończone

,,Takie same, a jednak inne''


6 komentarzy:

  1. Powinnaś jeszcze dodać: Eren x Annie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie napisałam żadnego takiego opowiadania, więc go tutaj nie ma ;_;

      Usuń
  2. Chodzi mi o to, aby taki dodać. Byłoby fajnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będzie takie zamówienie to napiszę je i dodam.

      Usuń
  3. A kto robi takie zamówienie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może warto wejść do zakładki ,,zamówienia''?

      Usuń