poniedziałek, 21 grudnia 2015

Wesołych Świąt ~ Bez Tytanów




WESOŁYCH ŚWIĄT KOCHANI!!!
Dokładnie rok temu (dzień wcześniej, ale to drobiazg, więc ciii) życzyłam wam tego samego ^^
Mieliście już swoje wigilie klasowe? Ja swoją mam dopiero jutro, gdy moja siostra miała w piątek. I gdzie tu sprawiedliwość ja się pytam, hę? Dobra, nie ważne, celem tego posta nie są moje żale. *A szkoda, bo ich się by trochę znalazło xD*
Do napisania został mi jeden one-shot (Levi x Agusia kontynuacja), potem już - bynajmniej ja - nie mam żadnych zamówień. Trochę (mam na myśli BARDZO) zrobiło się pusto na naszej stronce :/ Okropnie mnie to smuci, zaczęłam się nawet zastanawiać, czy nie darować sobie już pisania na tym blogu. Nie zrozumcie mnie źle, lubię pisać i w ogóle, ale jest milion innych historii, które mogę opracować, więc... sami rozumiecie.
Dobra, NIE WAŻNE, znowu zboczyłam z tematu. *Gaduła ze mnie, wiem ;)*
Chciałam wam pewną niespodziankę zrobić, ale potrzebowałam waszej opinii, a tylko jedna osoba dała znak życia. Cóż... trudno się mówi.
W każdym razie, wszystkim życzę szczęśliwych i przyjemnych świąt.
Jak już piszę w tytule - Bez Tytanów ;)
Nie wiem czy ktoś z was robi postanowienia noworoczne, ale jeśli tak, to życzę by udało mu się je spełnić.
Niech ten czas w gronie najbliższych będzie spędzony przyjemnie, a nie przed telewizorem, komputerem, telefonem czy innym pochłaniaczem.

Nie wiem jak wy, ale ja bym chciała duuuuuuuuuuużo śniegu. Marne szanse, ale nadzieję mogę mieć ;)
Nie będę się zbytnio (jeszcze bardziej) rozpisywać, bo wiem, że nikomu się nie chcę tego czytać.
Jeszcze raz Wesołych Świąt i trzymajcie się ciepło. Czółko ;**









2 komentarze:

  1. Nie martwaj, ja też dopiero jutro.
    I też się skapnęłam, że cosik pusto :< Ludzie wracać do życia! >.<
    I wesołych świąt, żeby tytani nie pożarli nikogo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łączymy się w bólu T~T
      Wiedziałam, że bycie zwiadowcą to trudna profesja, ale żeby aż tak? W sumie... nie każdego może pilnować Kapral, tak jak mnie xD
      Dziękuję i nawzajem ;**

      Usuń