niedziela, 29 listopada 2015

Zapowiedź Najzajebistszej Gry Wszech Czasów!!!




Hejo kochani!!! Chciałam się z wami czymś podzielić ^^ Bo może ktoś nie widział albo w ogóle o tym nie wiedział. Różnie bywa, prawda?






Nadchodzi gra od Koei Tecmo! Na podstawie czego? No chyba wiadomo! Shingeki no kyojin!
Premiera ma się odbyć w lutym 2016 roku - wiadomo, że w Japonii nastąpiła ona szybciej.
Niedługo, bardzo niedługo *w*
Gra ma wyjść na PS4, PS3 lub PSVita. Jeśli jednak nie posiadacie żadnego z tych urządzeń (tak jak ja), jest możliwość, że zostanie też wydana na Xbox oraz PC. Warunek? Musi być po prostu na to popyt.


Akcja ma się podlegać wyborom gracza, co zawsze w grach mi się podobało, ale również wprawiało w wielkie dylematy. Nie lubię podejmować szybkich decyzji, chyba że wiem czego chcę ;) A w grach różnie, to przecież bywa xD






W gruncie rzeczy, wiadomo, że pojawią się Tytani i... Oddział Specjalny Leviego >///<



Nie muszę chyba wspominać, że grafika to będzie cud, miód i malina *v*
Ja aż drżę z niecierpliwości.












Czytałam też, że styl walki ma wpływ na wygląd miasta:
,,Niech nie zdziwi Cię widok walących się ścian, sufitów i Murów, które mogą ograniczyć Ci ruchy lub zmusić Cię do zmiany strategii.
Poziom walki będzie zmieniał się z każdą chwilą równomiernie z uczuciem napięcia. Duża liczba scenariuszy, dramatyczne historie zadowolą fanów Mangi''.
Czujecie to? *-*





















Na koniec wrzucę wam jeszcze filmik. Znajcie moją dobroć ^w^







Leże i nie wstaję *Q* No dobra wstaje, wstaje...



A co do one-shot'a... Pojawi się już niedługo. Zaczęłam go i mam pewien zarys tego wszystkiego, więc za parę dni powinnam go wrzucić. Póki co... łączymy się w bólu czekania.
Pozdrawiam, Agusia ;**


2 komentarze:

  1. Epickie *O* Padłam i nie wstałam.
    A po wyjściu pewnie pierwsze godziny będą spędzone na ogarnianiu wszystkich przycisków (znając życie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co nie? ^^ Hahaha, nie martw się, ja też w końcu nie wstałam, ale ciii xD
      Znając życie jeśli dorwą tą grę, to nie odejdę od ekranu ;)

      Usuń