niedziela, 2 sierpnia 2015

Liebster Award AGUSIA!!!


Pierwszy raz zostałam do czegoś takiego nominowana O_O
Dlatego wybaczcie, gdyż mogę się wydawać... nieco zagubiona.
Ale postaram się zrobić wszystko jak należy.
(W końcu to nie takie trudne, prawda?)
Ale do rzeczy.

Nominowała mnie Mia Dragneel!!
Dziękuję ci z głębi serduszka ^^
Pozdrawiam tak przy okazji ;)


"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana
od innego blogera w ramach uznania za
„dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana
dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów,
więc daje możliwość ich rozpowszechnienia.
Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć
na 11 pytań otrzymanych od osoby, która
Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz
11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz
im 11 pytań. Nie wolno nominować
bloga, który Cię nominował."



A więc PYTANIA:

1. Ciepłe czy zimne kolory?

Dobre pytanie. Jestem dziewczyną, a więc jestem też niezdecydowana xD Ale sądzę, że zimne kolory bardziej do mnie przemawiają. Głównie niebieski *-* Każdy jego odcień jest piękny *w* Moim zdaniem, oczywiście.

2. Ulubiona pora roku?

Zima i jesień. Nie potrafię wybrać :/ Chodzi o to by było zimno i szybko ciemno. A więc chyba bardziej zima. Taa, NADCHODZI ZIMA! *Pozdro dla tych, co rozumieją*

3. Dlaczego postanowiłaś rozpocząć tą historię?

W sensie prace nad tym blogiem? Hm... natchnął mnie inny blog, który miał podobne przesłanie. A że akurat padło na Attack on titan? Głównie dlatego, że w tym okresie górowała na nie moja obsesja. Kira chyba wie, co mam na myśli ;) Fobia na to, bądź na to. Padło na to anime, a że nadal je uwielbiam to kontynuuje. Proste? Proste :3 Next question.

4. Pepsi czy Cola? xd

Nie pije ani tego, ani tego. Wole wodę albo po prostu zwykły niegazowany sok. Jednak w przeszłości wolałam pepsi.
Pamiętajcie drogie dzieci, że od tego żółkną zęby. Cholernie żółkną!
Chociaż cola czy pepsi jest dobra raz na jakiś czas. Przeczyszcza organizm (y)

5. Ulubiona piosenka?

Nie posiadam owej. Jestem zmienna! Raz na miesiąc zmieniam play listę w telefonie. Co najmniej... xD Ale jedyne co mogę słuchać wiecznie, to soundtracki *-* Z seriali, np: Gra o tron czy The walking dead, gier: Dying light, The wolf among us, filmów: Harry Potter forever ^^ Na tvn leci co piątek, jakby ktoś jeszcze nie wiedział ;) A! I oczywiście to samo tyczy się anime. Przykład? Shingeki no kyojn.

6. Ulubiony parring w Fairy Tail?

BA! Nalu!!! I nie dyskutuje na ten temat. Według mnie powinni być razem i koniec kropka.

7. Jakie uczucia tobą kierują, gdy piszesz rozdział?

Uuu... Różne xD Nie no... Głównie zawsze jestem skupiona i staram się wczuć na sto procent. Wiadomo, że muszę dorzucić jakieś podteksty, z których sama się śmieje *to norma, norma* Głównie chyba czuję ekscytacje i podniecenie. Robię coś nie tylko dla własnej rozrywki, ale też dla kogoś. Świadomość, że dodam rozdział i ktoś go przeczyta i skomentuje, jest OGROMNA! Nie ważne jak zły dzień miałam, dzięki komentarzom od razu chcę mi się śmiać. Dlatego dziękuję każdemu kto tu zagląda i poświęca swój czas na moje wypociny.

8. Z czym kojarzy ci się kolor zielony?

Z drzewami, a konkretniej z lasem. Mam go za domem i na myśl o zielonym, pierwsze co to ,,Mój lasek!''. A że spędziłam w nim większość swojego dzieciństwa, zielony kojarzy mi się z radością i beztroską.

9. Ulubiony gwiezdny duch?

Leo *-* Wiadomo ^^ A także Plue :3 Jest taki słodki, że nie da się go nie lubić.

10. Anime, które najbardziej cię zaskoczyło.

Attack on Titan ;_; Jedyne potrafiło zrobić coś czego się nie spodziewałam. No i może, niektóre odcinki Naruto Shippuuden. W sumie... to by było na tyle.

11. Posiadasz hobby poza pisaniem?

Yeah. Dużo tego... Jeżdżę konno, śpiewam i tańczę czasem. Uwielbiam rysować postacie z anime. Dużo też gram w różne gry na PC, jak i na xboxa 360. Czytam też mnóstwo książek. Interesuje się kulturą i pejzażem innych krajów. Dla szczegółu nie tylko Azjatyckimi. Na mojej liście góru są też : Włochy czy Francja.

To by było na tyle, jeśli chodzi o pytania.
Teraz ja będę taka kochana i nominuje kilka blogów.

Nominuje:

http://shinokuroiinu.blogspot.com/

http://silvercornflower.blogspot.com/

http://trudny-wybor.blogspot.com/

http://amu-and-ikuto-story-of-they-life.blogspot.com/

http://piaskownica-wspomnien.blogspot.com/

http://tajemnica-portretu.blogspot.com/

http://hero-save-me.blogspot.com/

http://nimitrixxsebastian.blogspot.com/

http://ekipaozs.blogspot.com/

http://historiepisanepiorem.blogspot.com/

A teraz pytania:

1. Na początek coś łatwego - ulubiony kolor?
2. Styl w jaki lubisz się ubierać, typu: luźno, dziewczęco, emo itd.
3. Czy masz jakieś plakaty w pokoju? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
4. Jaki rodzaj filmu/książki/serialu lubisz najbardziej?
5. Wolisz wannę czy prysznic?
6. Jakiej muzyki słuchasz?
7. Ulubiony paring z Attack on titan ?
8. Co robisz w wolnym czasie?
9. Wymarzone miejsce na randkę?
10. Możesz zaadaptować jedno magiczne stworzenie, jakie wybierzesz?

To tyle dzióbki moje ;** Brawa dla tych co dotarli do końca. Pozdrawiam, trzymajcie się, cześć ^^

14 komentarzy:

  1. Już na nie odpowiedziałam oraz Argato za nominację! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy ^^ Tak naprawdę jestem ciekawa odpowiedzi, więc muszę je zobaczyć ;D

      Usuń
  2. Dziękuję za nominację ^^
    Odpowiem.
    Jeździsz na koniu?! Też chcę ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjemność po mojej stronie ^^ Nom. W ostatnią niedziele nawet jechałam w teren <333

      Usuń
  3. Dzięki za nominację. Odpowiem, jak tylko się jakoś zbiorę do kupy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje za nominacje. Właśnie odpowiedziałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej ;) Nie są to pytania, na które mógłbym się jakoś bardziej rozwodzić, więc odpowiem Ci na nie tutaj, w komentarzu. Swoją drogą, "niezdecydowana", a nie "nie zdecydowana" :). Poza tym, uważniej sprawdzaj swoje teksty.

    1. Na początek coś łatwego - ulubiony kolor?
    Czarny.
    2. Styl w jaki lubisz się ubierać, typu: luźno, dziewczęco, emo itd.
    Nie wiem. Normalnie. Zapewne stosunkowo luźno.
    3. Czy masz jakieś plakaty w pokoju? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    Tak.
    4. Jaki rodzaj filmu/książki/serialu lubisz najbardziej?
    Przygodowe, akcji, dramaty, thillery, psychologiczne, komedie.
    5. Wolisz wannę czy prysznic?
    Prysznic.
    6. Jakiej muzyki słuchasz?
    Różnorakiej, co mi wpadnie w ucho.
    7. Ulubiony paring z Attack on titan ?
    Nie posiadam.
    8. Co robisz w wolnym czasie?
    Piszę, gram w gry, oglądam.
    9. Wymarzone miejsce na randkę?
    Nie posiadam.
    10. Możesz zaadaptować jedno magiczne stworzenie, jakie wybierzesz?
    Zaadaptować? Jak mogę przystosować do nowych potrzeb zwierzę, nawet jeżeli jest ono magiczne? Nie wiem, zapewne chciałbym mieć miniaturkę smoka, więc jeżeli dałoby się go zaadaptować do obecnych czasów i warunków (krótko mówiąc, nie zjarałby mi chaty i całego miasta) to byłoby miło ;).

    Dzięki za nominację ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem tylko człowiekiem, a więc błędy też mi się zdarzają.
      Nie ma sprawy.

      Usuń
    2. Oczywiście, że zdarzają :). Po prostu, no wiesz. Grunt to przyjmować konstruktywną krytykę i weryfikować ją, to ona rozwija Cię jako osobę, która piszę ;)

      Usuń
    3. To wytknięcie mi błędu, którego najzwyczajniej świecie nie zauważyłam. Jest też tylko jeden, więc nie sądzę bym jakoś wielce nie radziła sobie ze sprawdzaniem tekstu. Zwykłe niedopatrzenie, które poprawiłam. Dziękuję za wskazanie i tyle. Źle coś napisałam by pomyśleć, że nie umiem przyjmować krytyki?

      Usuń
    4. ... Nie napisałem, że nie umiesz przyjmować krytyki? Strasznie na mnie naskakujesz albo tylko takie sprawiasz wrażenie. Niesłusznie. Błędy się zdarzają, jam Ci świadkiem, sadzę ich trochę.

      Usuń
    5. Nie naskakuje, przykro mi jeśli tak to odebrano, ale nie miałam takiego zamiaru.

      Usuń