czwartek, 6 sierpnia 2015

Kon'nichiwa minna-san!

Witajcie! Jestem Mia  i od teraz będę współpracować z Agusią-san, tworząc dla was one-shoty całym swoim sercem. Liczę na owocną współpracę! ...I jak mi poszło?!
Jean: Jak dla mnie trochę za drętwo.
Serio? Hm...
Siemaneczko ludziska! Z tej strony wasza ziomalka Mia! Będę tworzyć dla was one-shoty aż wam szczęki poopadają na samą ziemię! ...Lepiej?
Jean: ...do trzech razy sztuka?
*wzdycha* Cześć wszystkim. Jestem Mia. Całym swym serduszkiem wielbię attack on titan oraz Leviego, jednak on już jest Agusi, więc zadowolę się Jean'em.
Jean: Ej!
Jak mówiłam... od dnia dzisiejszego będę współtworzyć blog z Agusią i liczę na wiele zamówień z waszej strony :)
Jean: To wszystko?
A brakuje tu czegoś? O.o
Jean: Nie żeby coś ale mogłabyś opowiedzieć coś o sobie.
A po co?
Jean: *wzdycha* już nie ważne...
No więc... no tak xd  nie umiem się witać ;-;
Jean: Nawet nieźle ci poszło
Serio tak uważasz? ^-^ Jednak jesteś miłym człowiekiem.
Jean: Jednak?! A kiedyś nie byłem?
To tyle. Do zobaczenia!
Jean: Nie odpowiedziałaś mi!



8 komentarzy:

  1. Haha! Mile witam! *klaszcze w ręce i się kłania* Nie martw się! Też nie umiem się przedstawiać... Więc Jean nie czepiaj się dziewczyny!
    Mam nadzieję, że mile spędzisz czas z czytelnikami, oraz administratorką bloga!
    Żegnam na teraz choć niedługo znów się napotkamy!


    Pierwsze wrażenie najważniejsze ^w^~
    Kira~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze mną mile czasu nie spędzać? To jak pytanie czy Levi jest boski xD
      Póki co straciłam miano administratorki, przez własną głupotę... ;_;

      Usuń
    2. No to mamy problem, bo próbując to zmienić, sobie też wymazałam miano administratorki XD

      Usuń
    3. Nie wiem czy się śmiać, czy płakać... Gratulacje >.<

      Usuń
    4. Wszystko jest już w porządku. Uff, mogę spać spokojnie, bo dręczyło mnie to niemiłosiernie ;_;
      Teraz możesz się śmiać xD ;)

      Usuń
    5. A mogłabyś przywrócić też mi miano administratorki? xd

      Usuń
  2. Jean jest mój -,-
    Huehue, ale przecież możemy się podzielić. Witam serdecznie i liczę na dużo opowiadanek z konikiem B) Lubisz yaoi albo shounen-ai?

    OdpowiedzUsuń