wtorek, 5 maja 2015

JA ŻYJĘ!




Tak kochani. JA ŻYJĘ! Eh...przykro mi. Miałam niezłe zabieganie. Najpierw jestem w tej szkole, potem w tej, a następnie znowu w tamtej. Cieszcie się dopóki nie musicie wybierać szkół ponadgimnazjalnych! No chyba, że ktoś już wie dobrze co chcę robić... Zazdroszczę takim osobą T_T Ale wracając do głównego tematu. Tak jak wcześniej wspomniałam. Skakałam troszkę od szkoły do szkoły. Od mniej więcej połowy marca jestem w nowej i musiałam nieźle się namęczyć by jako tako wszystko załatwić. Wątpię by do końca maja coś się pojawiło. Nadal mam mało ocen i muszę stawać na rzęsach, by w ogóle zaliczyć ten rok, a nie uśmiecha mi się poprawka ani kiblowanie. A więc spokojnie kochani. Jak tylko dostanę gwarancje, że ukończę ten rok i nie muszę więcej wkuwać, to natychmiast ruszam z zamówieniami - tymi starymi, jak i nowymi. Jeszcze raz przepraszam i trzymaj cie za mnie kciuki ;) Pozdrawiam wszystkich, którzy tu jeszcze zaglądają i do zobaczenia ;**



6 komentarzy:

  1. TY MONSTRUUUUM! Tak długo nie dawać znaku życia! Q.Q. Hidoi... Przynajmniej tera już żyjesz (jesteś) ^w^ (Ah ta nagła zmiana nastroju...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, jestem okropna ;_; *przyznaje się bez bicia* Ale zmienię to i wkrótce będę kochana ^^ *marzenia...*

      Usuń
  2. Nie martw się twój blog wciąż należy do sprawdzanych przeze mnie regularnie. Ja jak szłam do liceum do jasno miałam wyznaczony cel, chciałam być archeologiem. Teraz zacznę ostatni rok i jednak nie chcę iść na archeologię. Myślę że to jest gorszę od piątej podstawówki wiedziałam co chcę robić w życiu i nagle zmieniłam zdanie. Powodzenia w szkole.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, jak miło ^^ Dziękuję z głębi serduszka. Przyda mi się ;) Dziękuję jeszcze raz i nawzajem ;**

      Usuń
  3. Aaa nie zazdroszczę ci, naprawdę. W sumie, lepsza poprawka niż kiblowanie. Dobrze, że chociaż jest możliwość poprawki. Już czuję, że wybranie szkoły po gimnazjum nie będzie łatwe. Także życzę powodzenia - staraj się, a dasz radę~! Ty przynajmniej nie robisz projektu przed całą szkołą... A, tak tak. Dasz radę. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie ;** Projektu przed całą szkołą? Czyżby projekt gimnazjalny? *nie bij jeśli się mylę* Powodzenia. Człowiek chyba ma w zwyczaju wyolbrzymiać wiele rzeczy. Coś czuję, że zdam ^^ *ale nie mówię, że zdam, bo nie chce zapeszać* Niedługo lecę z koksem (czyt. z opowiadaniami). Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam ;)

      Usuń