sobota, 20 grudnia 2014

Świąteczny Post ^^



Z góry was wszystkich przepraszam -,- Chciałam jeszcze W TYM miesiącu opublikować dwa opowiadania i mimo że je zaczęłam, to nie miałam ochoty kończyć. Obiecuję, że wam to wynagrodzę ;) A tak... Nie jestem dobra w składaniu życzeń, zawsze improwizuję xD Ale więc... Życzę Wszystkim Wesołych Świąt! Duuuuuużo mang ;) I żeby były one tańsze. Aby wszystkie wasze marzenia się spełniły. Dobrych ocen, kasy na przyszłość, wspaniałej drugiej połówki ;** Pijanego sylwestra :D I wszystkiego co najlepsze! <333


Ja osobiście na sylwestra robię domówkę i gdyby ktoś mieszkał blisko okolic Gdańska, to na pewno bym zaprosiła ;) Niestety, zajebiści ludzie muszą mieszkać tak daleko T_T Jeszcze raz Wesołych Świąt. Trzymajcie się ciepło ;)




6 komentarzy:

  1. Attack on christmas XD
    I też pozdrawiam. Spełnienia marzeń, fajnych anime. Dużo prezentów, udanego sylwestra i dużo zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hohoho~
    Merri Kuristmasu! Dobrego karpia *sushi* oraz barszczu *sake*. Yey! Mam nadzieję, że Rivaj wraz z Tobą powróci. Czekam z niecierpliwością i wracam do czytania postu o Hanji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Arigato ^^ Mimo że nie jem ryb oraz nie pije barszczu xD Tak wiem, nie jestem człowiekiem -,- Po świętach (na Nowy Rok), szykuje pewną niespodziankę, więc...uważajcie.

      Usuń
    2. Ha! Ja już skończyłam drugi rozdział. Dodatkowo szykuję one-shota z bohaterami z SnK. Będzie tam nawet Twój Liwaj w dość... nietypowej roli. Miłego czekania z tą wiedzą~

      Usuń
    3. Dobrze wiedzieć, że posiadasz cechy sadysty.

      Usuń